Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
....>>>> RiChIe <<<<......
..There was here 10587 fans RiChIe..


..Book is hosted..
..Add.. ..See..

..Me..

Dodaj mnie do Ulubionych


..Archive..
2007
Grudzień
Wrzesień
Lipiec





..About Me..
Hey! Jestem Sylwia i mam 15 lat. Jestem fanką US5 a najbardziej lubie Chrisa i Richiego. Moje ulubione filmy to: Skazany na śmierc i Degrassi. Jeśli chcesz mnie bliżej poznać to pisz na gg: 1653175 Pozdro!!! xD
---------------------------------------
ZESPÓŁ TWORZĄ
---------------------------------------


Richie
Imię i Nazwisko : Richie Stringini
Data Urodzenia : 28.11.1988 w Chicago/USA
Wiek : 19 lat
Znak Zodiaku : Strzelec
Wzrost : 1,70 m
Włosy : Blond
Oczy : Niebieskie
Waga : 61 kg
Typ : Cukiereczek
Hobby : Horrory
---------------------------------------


Chris
Imię i Nazwisko : Chris Watrin
Data Urodzenia : 7.08.1988 w Kolonii/Niemcy
Wiek : 19 lat
Znak Zodiaku : Lew
Wzrost : 1,80 m
Włosy : Blond
Oczy : Niebieskie
Waga : 65 kg
Typ : Mądrala
Hobby : Surfing, Fotografowanie
---------------------------------------


Michael
Imię i Nazwisko : Michael Johnson
Data Urodzenia : 18.07.1987 w Moguncja/Niemcy
Wiek : 20 lat
Znak Zodiaku : Rak
Wzrost : 1,78 m
Włosy : Czarne
Oczy : Szare
Waga : 65 kg
Typ : Luzak
Hobby : Futbol
---------------------------------------


Jay
Imię i Nazwisko : Jay Khan
Data Urodzenia : 31.03.19982 w Londynie/Wlk.Bryt.
Wiek : 25 lata
Znak Zodiaku : Baran
Wzrost : 1,88 m
Włosy : Brązowe
Oczy : Brązowe
Waga : 75 kg
Typ : Myśliciel
Hobby : Fitness
---------------------------------------


Izzy
Imię i Nazwisko : Izzy Gallegos
Data Urodzenia : 19.09.1983 w Stockton/USA
Wiek : 23 lata
Znak Zodiaku : Panna
Wzrost : 1,70 m
Włosy : Brązowe
Oczy : Brązowe
Waga : 61 kg
Typ : Dzikus
Hobby : Poezje
---------------------------------------

ADOPCJA
Adoptowałem pieska o imieniu Gucio.


Dodatki na bloga
..Favorite..






..Links..
Mój blog o US5
Super blog o US5





GG: 1653175
..Lay Made By..

Blog

Słuchajcie chce ktoś tego bloga? bo ja nie mam czasu go prowadzić :( a chce go oddać w dobre rence i chciałabym aby istniał on dalej ;D często będę go od wiedzieć i komciać D:D Jak by ktoś chciał to niech pisze na GG 1653175 Pozdrawiam :)))

Fotki :D





richie-chris 2/12/2007 23:12:11 [komentarzy 1] Komętuj

Zawody

Rozdział 11
Dni mijały im szybko. Noga i ręka Sywli powoli dochodziła do siebie. Dzięki opiece Richie’go i reszty ekipy Sylwia z dnia na dzień czułą się lepiej.
Pewnego ranka gdy ona wciąż tkwiła w krainie snów obudziło ją szeptanie do ucha
-Kochanie obudź się – nie kto inny jak Richie szeptał jej do ucha
Ona przetarła jedną ręką oczka i...
czytaj więcej

richie-chris 21/09/2007 23:50:35 [komentarzy 2] Komętuj

Wypadek



Sorki że tak długo nie pisałam ale jakoś mi się nie chciało ale dziś dostałam pałeru i napisałam mam nadzieje że odcinek się podoba bo liczę na komy
Wielkie dzięki

-Hej chłopaki krzyknęła Julita
-No hej powiedział Mikel
-A gdzie Sylwia i Richie?
-Hmm no właśnie jeszcze nie zeszli powiedział Jay
-Jeszcze?? Przecież już 11:00 powiedział
...
czytaj więcej

richie-chris 27/07/2007 15:59:06 [komentarzy 7] Komętuj

Przeprowadzka




Rozdział 9
Jest 24.00 na korytarzu
Richie: Chris jeszcze nie śpisz??
Chris: A no niee a ty gdzie idziesz ??
-Do sylwi zawsze do
...
czytaj więcej

richie-chris 16/07/2007 21:27:44 [komentarzy 4] Komętuj

Zawody



Wyjechliśmy o 13 na 14 byliśmy u moich rodziców. Mama poczęstowała nas spaghetti. Spakowałam laptopa,
ciuchy, filmu(które tworzyłam z sylą gry też), gry ,płyty. Spakowałam to w jeden plecak i laptopa w torbę.
Ludzie gdzie łaziliście ehh my musieliśmy załatwić parę spraw.
Czyli wybór sukni ślubnej dla syli??- zapytał się izzi
-A co chcesz
...
czytaj więcej

richie-chris 16/07/2007 15:51:58 [komentarzy 0] Komętuj

Zepsuty komp



-Richie macie jakiś komp tu z netem-zapytała sylwia
-Richie mieć to mamy ale jest rozdupczony
-Sylwia a mogę go obejrzeć??
-Richie ok ...
czytaj więcej

richie-chris 13/07/2007 22:05:00 [komentarzy 0] Komętuj

Odważny Chris



rozdział 6
Poszliśmy do kina oczywiście na horror się spóżniliśmy nie zastało nam nic innego niż film
romantyczny "Ja Wam Jeszcze Pokażę".To talna klapa.
Nic innego do roboty nam zostało niż cicha rozmowa.Siedliśmy tak:Jay,Michael,Izzi,Richie,Sylwia,Julita,...
czytaj więcej

richie-chris 9/07/2007 20:28:57 [komentarzy 2] Komętuj

Pocałunek



Rozdział 5
Nadszedł poranek wszyscy zeszli na śniadanie
Hej wam jak noc?? zapytała się Sylwia
super nareszcie sie wyspałem odpowiedział Richie
o ja też powiedział Izzy
-Sylwia mam do Ciebie konkretne pytanie
-Jakie? zapytałam
-wiesz od początku kiedy Cię zobaczyłem mi się podobałaś a w tedy gdy byliśmy w aga parku coś nas
do siebie
...
czytaj więcej

richie-chris 7/07/2007 17:30:01 [komentarzy 0] Komętuj

Zemsta



Odcinek 4
U dziewczyn, a więc to oni zrobili jak ja ich dorwę swoje ręce i ich sklepie to rodzona matka nie pozna -powiedziała Sylwia stój mam chyba lepszy pomysł-powiedziała Julita. Kinga masz jeszcze numery do: Dawida ,Mateusza, Kodiana, Martina, Łukasza, ????-zapytała Sylwia. A więc plan jest taki i się naradziły to do roboty chłopaki
...
czytaj więcej

richie-chris 7/07/2007 17:29:52 [komentarzy 0] Komętuj

impreza cz 2

Rozdział 3


Wszyscy razem poszli na impreze świetnie sie bawili
na nieszczęście stała sie tragedia Chris skacząc ze stołu upadł i rozwalił sobie głowe.Marlena była załamana
bo jej sie Chris strasznie podoba.
Wszyscy wspulnie pojechaliśmy do szpitala by zobaczyć jak sie czuje.
Lekarze powiedzieli ze miał tylko rozwaloną głowe i że możemy go
...
czytaj więcej

richie-chris 7/07/2007 16:30:43 [komentarzy 0] Komętuj